My first day in California

0kommentarer

 
Jag har det bra som ni säkert ser! Bilder från igår, min första dag här i Costa Mesa i kalifornien :) Jag, Kirsten och hennes pappa Peter tog en cykeltur till Newport Beach :) Åt lunch, doppade fötterna i vattnet å njöt av det fina vädret :) På kvällen badade vi lite bubbelpool och senare blev det middag hos vänner till Kirsten :) Somnade helt död klockan 10, USA tid. Vi ligger 9 timmar efter här borta :P Jetlagen börjar försvinna nu dock, skönt det :)
 
Resan gick bra, första planet var sjukt najs. Andra planet dock sög. Plus att jag var jättetrött för klockan var mitt i natten för mig, och allt blir ju värre när man är trött. Men det var väldigt skönt att komma fram i alla fall :) Alla är så trevliga här!
 
Nu ska jag snart iväg och äta lite frukost tror jag. Hoppas ni har haft en fin dag där hemma i Sverige :) Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej