I like being busy

0kommentarer

Nuuuu var det ett tag sen jag skrev här ja. Igen.. Haha min bloggning är allt lite ojämn nu för tiden! Ska försöka se till att ändra på det, men som ni såg i inlägget innan så har jag inte mjukstartat terminen så mycket. Har haft ganska mycket för mig den här veckan med andra ord. Det har däremot varit en väldigt bra vecka, vi har bara haft introduktion i skolan vilket innebär väldigt korta dagar och få lektioner. På måndag drar det igång på riktigt, med lektioner och case.
 
Jag tänker att jag visar min vecka med lite bilder, blir roligare så :)
 
Såhär awesome är studenternas häng på min skola. Samtliga elever i årskurs tre har satt sin hand på väggen, och jag känner bara hur grymt det här året kommer bli! Jag älskar hur våra lärare gör allt för att peppa oss nu i slutspörten! Så kul :)
 
Det här är tyvärr den enda bilden jag har från äventyren i fredag/lördags :P Jag, Johannes, Ossian och Fredrik träffades hemma hos Johannes på fredagkväll för att tagga utgång. Vi åt pizza, drack drinkar och lyssnade på hardstyle musik. Runt 22 begav vi oss till Högdalen där rave väntad. Jag hade inte speciellt höga förväntningar, men ravet var sjukt roligt! Härlig stämning och en hög med skumma människor, det gillar jag! Resultatet av tre timmars dansande är däremot likamed skavsår.
 
Dagen efter så övningskörde jag med Johannes, grät lite och sa hejdå till honom och hans lägenhet. Han flyttar nämligen tillbaks till Göteborg nästa helg. Men det förtjänar ett eget inlägg en annan dag när jag inte har pms.
 
Igårkväll var jag och Micke på invigningen av Tele2 arena! Robyn, Kent och Lasse spelade och det var sjukt trevligt! Måste säga att Kent är några jag verkligen har börjat gillar nu det senaste året. Har sett dem live två gånger nu och blivit lika imponerad båda gångerna! De levererar verkligen på scenen tycker jag! Lite besviken på Lasse dock. Han har gjort så bra spelningar förut men både förra året och gårdagens spelning tycker jag inte alls har levt upp till mina förväntningar. Han öppnar med nya låter som ingen har hört förut, och har inte alls samma gnista som förut. Hoppas det blir bättre. Hur som helst så var det i alla fall en sjukt bra kväll! :)
 
Idag är en chiiiiill dag :) Vädret är suveränt, och jag är ensam hemma. Har bestämt mig för att bara göra precis det jag känner för. Ingen press, inga krav. Jag behöver en sån dag nu efter den här veckan, och för att ladda upp inför nästa vecka då allt verkligen drar igång. Så jag har startat dagen med världens segaste morgon och ett avsnitt Pretty little liars. Nu börjar morgonen övergå till eftermiddag, och jag tror att jag ska dra på mig en sommarklänning och ta en promenad i sensommarvädret. Man måste passa på att njuta nu, medan man kan. Ha en bra söndag hörni!
 
 

Kommentera

Publiceras ej