'I en värld av perfektion är den normala ful'

0kommentarer

Hallööööö!
Har nu gjort alla mina måsten för kvällen. Har mailat, svarat på frågor hos rekryteringsmyndigheterna (fett vuxen), planerat morgondagens träning, anmält mig till högskoleprovet och snart väntar lite förberedelser inför morgondagen innan det blir sovdags för min del. Veckan har inte startat bra alls och jag skulle säga att de som räddade min dag var mina småtjejer och mamma.
 
Imorgon är en ny dag, jag har tre lektioner i skolan och ska sen träna mina grabbarn och träna själv. En lång dag med andra ord. Men tror inte det blir några problem. Vänta er ingen bloggning från mig imorn däremot, hinner nog inte riktigt det :P Hoppas ni har haft en bra måndag :)
 
Kyssar!
 
Haha, ni får en liten smått oseriös bild av mig och Sofia så länge! ;)

Kommentera

Publiceras ej