How time flies

1kommentarer

Jag tror seriöst att jag har gått upp typ 5 kilo sen jag kom hit. Äter så sjukt mycket, massa onyttigt :P Men oj så gott det är! Jag kommer sakna maten här, helt klart. Men min kropp kommer inte, hehe. Ska bli skönt å få börja träna igen när jag kommer hem.
 
Jag kan inte fatta att det redan har gått två veckor! Imorgon åker jag hem igen, och det känns så himla tråkigt. Jag som har gått och sett fram emot det här i ett helt år! Längtat och velat och oroat mig. Så blev allt så bra. Så sjukt bra. Min resa till USA hade verkligen inte kunnat bli bättre.
 
Idag har jag shoppat de sista grejorna, ätit lunch med Kirsten och hennes kompis på ett supergott ställe, och gått på promenad med finaste Teddy. Nu kommer snart Garrett hem, och vi ska åka och äta middag med Lily och Dave. Planet går klockan sju på kvällen imorgon, så jag hinner ligga några timmar vid poolen innan jag måste åka! :) Även om det känns tråkigt att åka, så ska det bli skönt att komma hem. Jag längtar så efter alla där hemma, och det ska bli underbart att få se dem igen! :)

1 kommentarer

världens bästa jojjo

17 Aug 2013 22:57

Gaaalet! Haha jag kommer inte ens ihåg hur de är att gå i skolan.. ☺ men snart är de vardag igen och vi ska peppa järnet för sista året! (Sista året att ropa tack för maten, gosh hur har du btw klarat dig över sommaren ens utan din favvo??) :*

Svar: Sjukt! Absolut, nu satsar vi järnet sista året i skolan!! :D
None None

Kommentera

Publiceras ej