Happy birthday to the best mom ever!

3kommentarer

Idag fyller världens bästa mamma år!!! GRATTIS!!!
 
Du betyder allt för mig finaste mamma, och jag vet ärlig talat inte vad jag skulle göra utan dig. Du är min bästa vän, min förebild, och det känns så bra att jag alltid alltid vet att du finns där för mig. Du stöttar och hjälper i alla lägen, även när jag inte förtjänar det, och för det är jag otroligt tacksam. Jag vet inte hur du lyckas, men du har alltid en lugnande effekt på mig, och efter vi har pratat så känns det alltid bättre. Du är den jag frågar om råd och dina råd är alltid bra. Du är världens bästa mamma!
 

Därför förtjänar du att ha en alldeles perfekt dag idag! Det är du värd, allt är du värd.
 
Jag älskar dig ♥
 
 
 

3 kommentarer

Mami

30 Aug 2013 23:52

Min älskade söta vän! Jag saknar ord.. Tack för att du är du och så fantastisk ❤ Jag älskar dig i ur och skur, till månen och tillbaka, för alltid!

Svar: Tack finaste du! <3
None None

Vivi

31 Aug 2013 09:57

Vilka fina ord om din mamma, jag tror du fått ärva en hel del <3
Pok

Svar: Hihi tack :)
None None

mm

31 Aug 2013 14:23

Vilken tur du hade i val av dina föräldrar!! pussi pussi

Svar: Verkligen!! Puss
None None

Kommentera

Publiceras ej