Cause the weather is awesome and that makes me happy

1kommentarer

Idag fick det bli en ganska vanlig outfit som jag piggade upp med min hatt :) Jag bara älskar att vädret fortfarande tillåter bara ben, allt för att dra ut på de sista sommardagarna. Det är ju verkligen sommarväder på ute :) Underbart!
 
Jag har varit på riktigt bra humör idag. Kändes inte så jobbigt i skolan, det är kul med de nya ämnena. Slutade däremot 16:10 vilket var lite segt.. Åkte till Åkersberga och mötte upp fina Fredrik. Vi åkte hem till mig och nu ligger vi och tittar på Idol. Vi har hunnit dra ut på en joggingtur (gick faktiskt förvånadsvärt bra), duschat, ätit pannbiff och titta på ett avsnitt Kyle XY :) Bra kväll!
 
Imorn blir ett fullspäckat schema igen. Skola fram till lunch, träna med Hannilove, vänta lite i stan och sedan åka till mina småtjejers träning :) Puss på er!

1 kommentarer

mami

30 Aug 2013 09:04

Snyyygt!! Speciellt dom obäddade sängarna och tvätthögen som ligger i balgrunden... ;)

Svar: Haha of course ;)
None None

Kommentera

Publiceras ej