Awesome day

0kommentarer

Har haft en grym dag! Känner att jag verkligen kan vänja mig vid livet här i Kalifornien ;) Har hängt med Garrett hela dagen. Vi gick väl upp runt 9, åkte iväg och åt frukost. Våfflor, ägg och bacon, värsta gott :) Vi gick på en liten promenad med deras hund Teddy, världens sötaste hund btw! Sedan har Garrett kört runt mig i OC resten av dagen, längs kusten å tittat på sjukt fin utsikt och massa dyra hus. Notera att jag just skrev att jag har åkt runt i OC, känns som jag är i serien, haha :P Vi tog en öl vid en båthamn och Garretts kompisar kom. Lite spontant så frågade de om jag ville hänga med ut på en liten tur på vattnet med deras båt, och vips så hade jag sett både sälar, tusen gigantiska båtar och känt hur USA vindar blåste på mig. Alla är så trevliga här, det är sån skillnad mot Sverige på nå vis. Som ni hör så lever jag typ i en dröm :) Love it!
 
Nu har jag just kommit tillbaks till huset, Garret är ute och Kirsten är på yoga, so I'm alla alone!
ha de gött, så hörs vi snart! Puss ♥
 
 

Kommentera

Publiceras ej