Walking on sunshine

0kommentarer

Ja, planerna inför helgen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig... Mina äckliga dumma baciller tog över och jag fick bli hemma. Hemma och krya och tycka lite synd om mig själv för att jag missade deras tävling. Världens bästa pappa muntrade dock upp mig med b&j, Sune i Grekland och pizza! Så vi hade en myskväll här hemma istället, och det var ju bra det med! :) ♡
 
Lite såhär har jag jobbat idag. Mådde mycket bättre när jag vaknade imorse! Lite ont i magen och lite hängig bara. Har varit strålande sol hela dagen, så jag passade på att lägga mig ute och sola för första gången i år. Bikinin åkte på och solskyddsfaktorn fram. Så det blev en bra dag trots allt! :) Ikväll ska jag chilla, äta rostbiff med potatisgratäng, titta på teve och äta godis :D Hoppas ni får en trevlig lördag! Pöss!
 

Kommentera

Publiceras ej