Vår för hjärter dam

0kommentarer

Huuuur bra ser inte det här ut?? Årets första jordgubbar fyndade jag idag på Ica :D Sååå gott, sitter å äter dem nu å dricker lite te :) Har precis tittat på ett avsnitt one tree hill och känner att jag är väldigt nöjd med dagen! Är ju hemma igen och trots att det kändes tråkigt så är det alltid något speciellt med att få komma hem till sitt eget hem, sova i sin egen säng å så. Har varit strålande sol idag, jag hade vääärldens segmorgon i sängen. Gick på promenad med Agnes runt 13 och pratade maaassa, mysigt å få se henne igen :) Har sen åkt på träning. Kunde inte vara med så mycket eftersom jag just varit sjuk, men var med lite i alla fall! :) Underbart att bara få vara där i träningshallen. Nu ska jag mysa framför serier resten av kvällen. Puss!

Kommentera

Publiceras ej