"Vänta.... är inte vi i samma lag!?"

0kommentarer

Åå min helg blev så bra så bra, trots att jag inte kunde följa med till Örebro! Runt 13 på lördagen åkte pappa iväg och jag skulle va ensam hemma lördag- söndag. Jag låg ute i solen och solade järnet, fick till och med lite färg. Åt rostbiff och potatisgratäng till middag, tittade på Step up 2, åt B&J framför Bridget Jones dagbok och hade det rätt så awesome. Klockan 11 på kvällen fick jag extremt spontant men väldigt bra sällskap. Människan hade med sig choklad till mig och fick mig att le på ett sånt där vis som är lite speciellt.. Vi sov sammanlagt 2 timmar, spelade Nintendo wii och skrattade tills vi inte fick någon luft.
 
Idag är jag ledig. Lyckan är oändlig, haha! Så jävla skönt! Solen tittar fram och jag ska nog lägga mig ute i solen sen och läsa lite. Äta vindruvor och lyssna på musik :) Ska dra upp till Länna skola också, kanske hälsa på någon gammal lärare och hälsa på Ronja. Var så längesen vi sågs och jag saknar henne så mycket! Blir bra det :) Också blir det ju såklart träning med tjejerna ikväll också :) Good day!
 
Ha det fint!
 

Kommentera

Publiceras ej