Think about the two months that are left, and smile!

0kommentarer

Bild på mig från i helgen.
 
Också var det måndag igen! Veckorna susar förbi, och idag i skolan så stod alla lärare i årskurs två och tjatade om hur viktigt det var att vi började tänka på betygen nu, för det är ju fatiskt bara två månader kvar av läsåret och bla bla bla... Tänker man ju då. Men nog fasiken har de rätt! Två månader kvar, och när man tänker på det lite mer så kommer det ju gå sjukt fort, för det kändes ju som jul igår. Dessutom är det massa lediga dagar. Och såklart så borde det ju göra mig lite stressad kanske, lite orolig för hur jag ska hinna med allt. Men mest blir jag glad! Gud vad jag längtar efter sommar och värme, och det är ju faktiskt inte så långt kvar :) Sommarlov, sommarlov, sommarlov. Åååh :)
 
Nu mina vänner dricker jag te ur min stooooora mugg, äter knäckebröd och tittar på Girls :) Ha en fortsatt trevlig måndag. Kyss!

Kommentera

Publiceras ej