There is something special with the morning light

0kommentarer

Här har ni lite bilder från mina senaste dagar. Första bilden är från en tidig morgon när jag var påväg till bussen. Solen höll på att gå upp och jag kunde än en gång konstatera att det är något speciellt med ljuset på morgonen. Bild nummer 2 är från min och Jojjos promenad i tisdags. Solen sken och man kan ju inte låta bli att älska Stockholm och dess fina utsikt! Bild 3 är på min och kusinens brunch imorse. Helt klart värda dagen, dels att få börja den med Ossian, dels min sovmorgon och dels den extremt goda brunchen såklart! På bild nummer 4 så skådar vi min kusin och hans macka i deras bästa dar. Man kan ju inte göra annat än att älska bilden!
 
Som ni säkert förstod så kom Ossian till oss igår :) Skönt att få träffa honom igen, prata om allt och inget och bara ha det trevligt. Förövrigt så var skoldagen okej, sista lektionen höll jag på och dö lite, men jag överlevde. Tur det. Hur skulle ni klara er utan mig???? Okeeeeej, jag e lite trött nu... Precis hemkommen från träning som gick bra :) Så nu är jag mör i kroppen för andra kvällen på rad, eller kanske tredje till och med, och jag välkomnar fredagen imorgon med öppna armar! Slappfredag. Åååå, såååå skönt! :) Jag ska hänga hemma hos Micke och vi ska premiärgrilla!! Mums! Men nu, sova!
 
Puss!

Kommentera

Publiceras ej