The day we met

0kommentarer

Freeeedag! Yeeeey, älskar fredagar! Vad som gör just denna fredag liiiite mindre mys dock, är att jag har blivit sjuk :/ Vad som gör den liiite mer mys, är att jag drar till Örebro med bästa gympalaget idag :D Håller på å packar... går inge vidare.
 
Hade en sjukt bra dag igår! Förutom att jag mådde typ dåligt under dagen (mina små baciller började nog spöka redan igår), så var den jäkligt nice! Körlektionen gick faktiskt riktigt bra! Skönt med en dubbellektion, man hinner så mycket mer. Var i skolan, vilket i och försäg sög lite.. Hade nationellt i tyska, matte och Caseavslut :) Efter skolan så träffade jag en kompis i stan. Vi shoppade lite, gick typ promenad i hundra år, drack kaffe och hade det supermysigt. Jättefint väder igår också, och jag måste verkligen säga att Stockholm är en så extremt fin stad! Älskar Stockholm :) Kom hem runt 10 kanske.. eller nåt och gick och la mig!
 
Nu måste jag packa vidare.. och ta bort mitt nagelack.. Hoppas ni får en dunderbra fredag, och vi hörs nog inte förns efter helgen, så hoppas ni får en dunderbra helg med :D Puss!!

Kommentera

Publiceras ej