So I was going out for a run...

0kommentarer

Såatteeh.. Jag var ute å jogga idag... tog min vanliga runda, jag sprang ju ändå den förra veckan liksom.. Tänkte inte riktigt på att snön visst har smält en del sen sist! Blev minsann lite snopen när jag ser att ca 30 meter av min springväg är täckt med minst 10 cm vatten, haha! :P Men, jag vägrade att vända, och trotsade vattnet! Sprang sista kilometern i dyngsura strumpor och skor, men vafan, jag klarade det i alla fall! :D Stolt över mig själv faktiskt.. Gjorde lite rumpövningar sen också. Boat 2013, here i come!
 
Annars då? Jo de e supernice med helg! Hängde med Micke igår, vi tittade på Hannibal! Sjukt läskig! Sedan låg vi och snackade ca 2 timmar :) Trevlig fredagkväll med andra ord. Åt grillat till middag också :D Svingott! Resten av dagen så blir det chill och mys. Ska äta middag hos farfar :) Kanske nån film. Får se.. :)
 

Kommentera

Publiceras ej