Run away your feelings

0kommentarer

Sååå skönt, har varit ute och joggat och kört styrka och nu känner jag mig sådär utmattad i kroppen som man ska göra efter man har tränat ♥ Älskar känslan. Så sjukt jobbigt att jogga, och det märks verkligen att jag inte joggat på hela vintern. Fötterna gör ont och jag bara flåsar utav helvetet på ren svenska. Haha! Men jag tillåter mig själv att vara nöjd ändå, kroppen måste faktiskt få chans att komma igång också.
 
För övrigt så hade jag bara två lektioner i skolan idag, slutade 13 :) Har dessutom sett årets första snödroppar, på samma ställen som förra året. Lite vårtecken skadar aldrig! Imorn väntar sovmorgon, har bara skola på eftermiddagen. Sedan ska jag träna tjejerna och träna själv tänkte jag :) Blir bra det!
 
Ikväll väntar bara serier och chill. Mys under filt och te. Låter som en perfekt onsdagkväll om ni frågar mig! Hoppas ni har haft en bra dag :) Puss!

Kommentera

Publiceras ej