Rebecka Palmqvist fyller 18 år!♥

1kommentarer

Den här otroligt fina och speciella personen på bilden ovan fyller idag hela 18 år! 18 FUCKING BAST!!! Herregud! Nu är du vuxen fina vännen min! Eller ja... nästan i alla fall.. Inte vuxnare än vad man gör sig till ;)
För 1½ år sen kom hon in i mitt liv, Rebecka Palmqvist (även känd som Bebban här på bloggen). Vi klickade snabbt, och jag kommer såväl ihåg när jag kom hem och berättade att jag träffat en tjej som heter Rebecka och som är så lik mig på något vis, å vi kommer så bra överens! Så sa jag här hemma, haha! Du lyser upp min dag när den är grå, och när jag är låg eller nere så finns du där för mig. B&J mys i soffan liksom ♥ Som en utav mina allra bästa vänner så tar du upp en stor plats i mitt hjärta, och den platsen kommer du alltid att ta upp. Glöm inte vilken underbar person du är, fina du. Du är värd en perfekt dag.
 
Grattis på din dag, världens bästa Bebban ♥

1 kommentarer

Rebecka

30 Apr 2013 15:06

Åh, tacktacktacktacktack! :) så himla glad jag blir<3 jag fattar inte att det gått så himla länge, men ja, snart så har vi avverkat tre år av gymnasiet tillsammans! Och snart e det din tur käre vän;)

Kommentera

Publiceras ej