"My name is Bond. James Bond."

1kommentarer

Hemma i min säng, lite halvt död efter en grym dag! Gympauppvisning stod på schemat, klockan 08:30-17:00. Ett genrep, två föreställningar och en himla massa spring, koll, originisation och såklart gymnastik! Temat var film, och såklart var mina grabbar James Bond! Jag själv körde som pirat i Pirates of the caribean med Mixlaget, och extraknäckte även lite som stålmannen med tränarnas egna lilla lag :) Trots en hektisk och krävande dag, så är jag sjukt nöjd, både med min insats och såklart med grabbarnas. Tröttare fysiskt, starkare psykiskt.
 
Behöver jag ens nämna att kvällen blev en chillkväll i sängen? Nä, trodde inte det heller. Hoppas er söndag var toppen!
 

1 kommentarer

Världens bästa jojjo

21 Apr 2013 23:29

Coolisar! ;) tröttare fysiskt starkare psykiskt, det är ju så de ska va! (y) och nu har vi långhelg också! :D

Svar: Haha sååå awesome med långhelg! Saknar dig dock! Puss på dig <3
None None

Kommentera

Publiceras ej