Minusgrader rensar luften

0kommentarer

   
 
 
Några bilder från de senaste dagarna! Är så nöjd med mina dagar här uppe i fjällen! Har haft en fantastisk dag i backen, med strålande sol och fina backar. Har åkt skoter, ätit våfflor, slappat, druckit mängder med te och kaffe, ätit goda middagar och skrattat, skrattat, skrattat! Imorn bär det av hemåt för min del, och det känns otroligt vemodigt. Jag brukar alltid vilja åka hem efter några dagar såhär, och därför bokade vi en biljett hem tidigare till mig i år. Men nu skulle jag mycket väl kunna tänka mig att stanna! Har suttit och velat fram och tillbaks hela kvällen ifall jag skulle ta ett tåg om några dagar istället, men kom till slut fram till att nej, det blir skönt att komma hem också. Längtar efter gympahallen och alla fina gympamänniskor, längtar till min säng och huset hemma. Men som sagt, det har varit några fantastiska dagar här uppe!
 

 
 
 

Kommentera

Publiceras ej