Married for 50 years

1kommentarer


Å gud vilken fantastisk kväll det var igår! Vi åt middag på Gondolen, min familj, min kusins familj, mormor och morfar och två vänner till dem. Det var så trevligt! Otroligt god mat, trevlig resturang, superfin utsikt och härligt sällskap :) Och tänk att min mormor och morfar du har varit gifta i hela 50 år! 50 ÅR!! Det är helt galet, så gimla häftigt och fint :) Jag hoppas verkligen att ni var supernöjda med kvällen igår, jag är i alla fall mer än nöjd. Jag är glad att jag fick vara med och fira den här dagen med er! ♥
 
 

1 kommentarer

MM

15 Apr 2013 13:06

Och vi är sååå glada att du ville vara med, det handlar ju iaf om en fest för gamlingar. Och du var så fin och gullig. Var riktigt glad i dig, och så stolt hur du hanterade umgänget även med vår tyske vän Horst. Pussi pussi

Svar: Hihi kul att du är nöjd mormor! :) Det var en väldigt bra kväll! Pussokram
None None

Kommentera

Publiceras ej