Learn to never give up, cause the results are worth all the work you've done.

1kommentarer

Phu, trött efter en dag i skolan och gympass med Hanna idag! Ligger i min säng, lite smådöd men ändå rätt så nöjd med dagen :) Har varit i skolan som sagt, haft engelska, matte och redovisning. Redovisningen gick prima och jag fick reda på att jag fick A på uppsatsen som vi har hållt på med i ca 3 veckor i skolan! Gaaaaah, så glad!!! Så himla skönt, det känns så bra när man verkligen jobbar och när det känns som att det faktiskt ger någonting :) Det är verkligen något som gör mig glad, när jag ser resultat.
 
Kom hem och slängde mig i sängen de första jag gjorde, haha! På med onepiecen och in under täcket och här hamnar jag resten av kvällen :) Tänkte gå ner och göra mig en kopp te och peppa för morgondagen. En dubbel körlektion väntar på morgonen, ett besök på ungdomsmottagningen, skola och sedan en liten shoppingtur innan det blir dags att åka hem. Lång dag med andra ord! Men det är okej, den får vara lite lång :) Är ledig på fredag ändå!
Mohahaha
 
Haha, en bild Micke hitta som han tyckte passa väldigt bra in på mig ;) Och visst gör den det, jag överanvänder verkligen ordet mysigt ;)

1 kommentarer

jojjo

25 Apr 2013 22:26

Du svarar inte på sms; lever du?? Och hur va din träff? :)) <3

Svar: Hahaha sötis!! <3
None None

Kommentera

Publiceras ej