I survived the day, and it even went better than i had expected

0kommentarer

Det gick faktiskt riktigt bra idag, trots skola, tidig morgon, lång dag och plugg :) Okej, nu var ju inte det här en utav mina värsta skoldagar, hade bara två lektioner varav en var mentorstid, men jämfört med lovet så är det ju inte riktigt lika chill.. Så jag tycker det gick bra :) Nästan skönt att bli lite sysselsatt, få annat att tänka på och på så sätt tvinga bort sånna där tankar som jag inte riktigt orkar tänka just nu. Fint å träffa mina underbara vänner igen som gör mig så glad, få skratta lite med dem och prata om viktiga och oviktiga saker :) Bra dag med andra ord!
 
Vad som gjorde dagen bättre var att jag äntligen fick köpa min jacka som jag tittat på, från Monki :) En mörkblå vårjacka, ser väldigt mycket ut som en vanlig tjocktröja, så man kan nog använda den lite som båda :) Fick med mig en ring och en hatt hem också! Haha japp, ni läste rätt, en hatt :) Har velat införskaffa mig en ett tag nu och bestämde mig för att idag var alldeles rätt tillfälle!
 
Nu ska jag förbereda mig inför morgondagen, sedan ska sängen och jag dejta lite. Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej