I kinda like you

1kommentarer

Fin dag idag! Mycket finare än måndag och tisdag. Har även varit en bättre dag än igår, hade en sån där låg dag igår, där allt känns blä. Kändes dock väldigt mycket bättre efter träningen sedan på kvällen :) Har varit en ganska bra dag i skolan, är äntligen klar med slutuppgiften i case, vilket känns så otroligt skönt. Så jag och Jojjo slutade klockan 14 och bestämde oss för att gå ut och sätta oss i solen :) En timmes solning senare mötte jag upp Hanna, evigheter sen, och vi tränade :) Nu är jag helt mör i kroppen efter intervaller och lite styrka! Tänkte göra mig en kopp te, fixa naglarna, och sedan spendera kvällen i sängen! Perfekt :) Ha en fin kväll!

1 kommentarer

jojjo

17 Apr 2013 22:17

sötis! kinda like you too! eller nä inte kinda, det vet du att jag gör! :D puss&kram!

Svar: tihi du vet att jag gillar dig också!! :) <3 Pusåkram
None None

Kommentera

Publiceras ej