Dreaming about someone who would hold my hand, in front of all the people

0kommentarer

 
Här har ni lite andra bilder från helgen! Tycker helgen har gått ovanligt fort, men har ändå hunnit med en del :) I fredags invigde jag min monkijacka, och som jag trivs i den! Bästa köpet på länge! På kvällen så premiärgrillade jag och Micke :) Eller, det var premiärgrillning för min del i all fall. Vi tittae på Johan Falk och låg sedan och gjorde ingenting i två timmar och jag kan förundras över hur man kan ligga och göra ingenting med någon i 2 timmar, men ändå må så bra. I lördags var jag på arbetsintervju på Lidingö. Jag tycker intervjun gick riktigt bra, det kändes bra och jag hoppas hoppas hoppas att jag ska få jobbet! Vore så himla perfekt. Satte mig sedan på en buss och begav mig till Bebban. Hemma hos henne kröp vi ner under filtar, åt Ben ann Jerry's och tittade på Ice Age 4. Så himla värt, och precis vad jag behövde.
 
Sedan blev det kväll, Bebban fixade världens finaste frisyr på mig, jag tog på mig en klänning och hade sedan en superfin kväll med släkten. Kramade sönder Ossian lite, sög åt mig lite närhet. Också blev det idag. En tidig dag, klockan 9 gick jag upp, trots att jag gick och la mig vid 2 inatt. Ledarutbildning stod på schemat, solen sken. När jag kom hem så väntade Carro och Tommy här hemma, med deras 6 veckors gamla dotter. Ååå som jag log och smällte, hela jag. Finaste lilla Alicia låg i min famn ett tag, och lyckorusen efteråt går inte riktigt att beskriva.
 
Nu ska jag äta middag med familjen, och sedan krypa ner under 100 filtar, tända ljus, dricka te och titta på serier. Drömma mig bort lite till någons famn.

Kommentera

Publiceras ej