Because it's April, and you can start counting the days til summer.

0kommentarer

Yeeees, äntligen!! Gud så skönt, nu är kursen över, jag behöver inte gå den igen, jag har trampet licens steg 1 och har massa med roliga idéer och ny inspiration till mina barns träning :) Kursen var bra, lite seg, men whata heck, vilken kurs är inte det? Vi spenderade ändå två hela dagar med att lyssna och passa, klart man blir lite trött! Men värd var den, absolut. Nu sitter jag och försöker peppa för en dag imorgon, en dag som innebär ny vecka, skolstart efter sportlovet, och en massa arbeten som ska tas tag i. Phu, det kommer bli två hektiska månader nu. Tävlingssäsongen startar i gympan, nationella prov drar igång, betyg ska höjas och där nånstans mitt i allt kaos så ska man hinna njuta av våren. Bara att bita ihop och påminna sig själv om att för varje dag som går så är sommarlovet en dag närmre :) För nu kan man faktiskt börja räkna ner.

Kommentera

Publiceras ej