Ta-hand-om-mig-kväll

0kommentarer

Jaa, ni hör ju på rubriken. Ikväll blev det en riktig ta hand om mig själv kväll! Det behöver jag. Behövs inte mycket för att man ska få det där lilla extra ibland. Har duscha (OH MY GOOOOD) hehe, i know, inte så fancy kanske, men jag skrubbade mig med salt, rakade benen å tog en liten extra lång dusch bara. Efter smörjde jag in mig med bodu butter. Har bäddat om mina sängkläder till nya fräscha, bytt sovTshirt å nu sitter jag och målar mina naglar! Känner mig såååå fräsch!
 
Dagen gick riktigt bra i skolan faktiskt! Fick mycket gjort på ett nytt grupparbete som vi började med idag. Känns alltid skön :) Grabbarna var full pott på träningen idag, alltid extra roligt! Träningen gick bra tycker jag :) De har verkligen blivit mycket bättre på att lyssna!
 
Nu mina vänner ska jag fortsätta min kväll med lite bloggläsning! Hugs and kisses
 

Kommentera

Publiceras ej