Lite om mig

0kommentarer

10 saker jag tycker om:

1. Gymnastik
2.  Min familj
3. Att vara glad
4. Min dator
5. Bloggar
6. Att myyysa
7. Kaffe
8. Mina gympabarn
9. Mina vänner
10. Godis och andra onyttigheter

 

 

 

9 saker jag tycker mindre om:

1. Sjukdomar
2. Läxor
3. Orättvisor
4. Falskhet
5. Skitsnack
6. Ärtsoppa
7. Att blir idiotförklarad
8. När saker går långsamt
9. Bråka

 

 

8 platser jag skulle vilja besöka:
1. New York
2. Californien
3. Paris
4. Karibien
5. Barcelona
6. Thailand
7. Afrika
8. Egypten



 

 

7 saker jag vill göra i framtiden:

1. Jobba som Au pair i USA
2. Träna upp ett gympalag till SM nivå
3. Bli en utbildad Psykolog för barn och ungdomar
4. Få barn
5. Leva mitt liv med någon jag älskar
6. Köpa hus
7. Lära min gudson om blommor och bin ;)

 

 

 6 saker jag ser fram emot:

1. Min 18 årsdag!!
2. Julafton
3. Studenten
4. Grabbarnas första tävling
5. Att få barn
6. Jultider

 

 

 

 

5 saker som beskriver mig:

1. Lättirriterad
2. Glad
3. Positiv
4. Dåligt tålamod
5. Svårt att tro på mig själv

 

 

 

 

 

4 saker jag är rädd för:

1. Att jag ska förlora någon jag älskar
2. Att jag ska leva ensam
3. Hajar
4. Att jag inte ska kunna få barn

 

 

 

3 filmer jag tycker om:

1. The hunger games
2. Törnrosa
3. A beuatiful mind

 

 

 

 

2 bra låtar:

1. Elegi- Lars Winnerbäck
2. The salwater room- Owl City

 

 

1 sak jag vill ska bli sann:

1. Att jag får leve ett lyckligt och friskt liv

Kommentera

Publiceras ej