Morronfrillan

0kommentarer

Godmorgon bloggish!
Vaken med tuppen! Trodde jag skulle njuta av en lååång sovmorgon idag, men så var icke fallet! Vaknade tio i åtta, pigg. Efter lite vridande och vändande så bestämde jag mig tillslut för att sätta på datorn.
 
Idag ska jag slappa hela dagen. Eller ska försöka ta mig uto ch springa också, annars är det slappa för hela slanten som gäller. Dricka te, baka chocolate chip cookies, mysa i min säng, gå runt i min onepiece, vara ofräsch, måla mina naglar, titta på serier, spela sims, läsa i min bok. Ja ni hör ju, listan kan göras lång med slappsaker!
Men dagen ska dock börjas med en engelsk frukost! Mamma och jag ska baka scones, vi ska steka lite bacon å fixa lite scrumble egs, å vips så blev frukosten höjdpunkten på dagen!
 
 
Bjuder på lite trötta morgonbilder med morronfrilla!
 

Kommentera

Publiceras ej