Mina senaste dagar

0kommentarer

Lite bilder från mina senaste dagar. I torsdags så kom jag hem till en färdiglagad middag med tända ljus hos världens finaste pojkvän ♥ Det värmde verkligen i hela mig, så otroligt fin han är. Något som absolut uppskattas!
 
Igårkväll kom jag hem helt utmattad efter dagen. Passade Axel för första gången på länge och det gick faktiskt riktigt bra! Skönt! Väl hemma så var jag som sagt utmattad, trodde jag blivit sjuk men det var nog bara ren trötthet. Fast någon skumt har varit i min kropp för min mage har bråkat lite, både igår och idag.. Konstigt.
Vi rotade hur som helst fram huur mycket godis som helst som låg gömt lite var stans! Sen hur mycket som var ätbart är en annan fråga, haha!
 
Idag har jag och Sofia hjälpt till på en fest. Lite extra cash ner i fickan, det behövs alltid. Nu ska jag ta det lugnt och titta på lite serier. Sedan blir det sängen. Imorn väntar en långdag med gympakurs i Norrtälje!

Kommentera

Publiceras ej