Love my life

0kommentarer

Sitter under mysfilten med en kopp te. Känner mig inte riktigt kry, lite som att några små baciller håller på att gro i mig. Eller så körde bara Hanna slut på mig heöt idag på styrkepasset ;) Jag hoppas på det andra!
 
Som sagt så var styrkepasset galet jobbigt, men samtidigt så roligt! Älskar att träna med Hanna, hon peppar mig så bra och får mig att orka saker jag aldrig trodde att jag skulle orka. Kommer bli så bra nu när vi ska träna varje vecka tror jag. Köpte gymkort där idag så nu är det bara att träna på.
 
Imorn börjar jag 12:45 (klagar inte) och slutar 15:30. Efter det ska jag hem till världens finaste kille som jag förövrigt saknar som bara den! På fredag är jag ledig och jag ska spendera helgen hos Johannes :) På fredagkväll ska vi dessutom titta på Kapten Röd på grönan!
 
Nöjd med livet ♥
 

Kommentera

Publiceras ej