Ljuset i gryningen

0kommentarer

 
Bilder från gårdagen. Fiiina morgonbilder. Det är något speciellt med soluppgångar och ljuset som är tidigt på morgonen.
Igår var jag i skolan, de två senaste dagarna har varit betydligt bättre än i måndags. Skönt! Var även med Sofia när hon klippte sig igår. Tog lite längre tid än jag trott å jag kom hem vid typ halv 9.
 
Dagarna flyer på, händer inte så mycket därför var det lite dött här igår. Regnet öser ner, jag har dock införskaffat mig ett paraply, så det stör mig inte att det regnar längre :) Mest lite mysigt tycker jag!
 
Idag ska jag till vårdcentralen och kolla upp utslag jag har fått. Sedan blir det plugget igen!Slutar halv 3 idag, och sen ska jag direkt hem. Blir lite styrka hemma på vardagsrumsgolvet sen tror jag ;)
 
Hoppas ni får en bra torsdag! See ya!

Kommentera

Publiceras ej