Läser och inspireras

2kommentarer

Just nu så lever jag på andras bloggar. Jag tittar, läser, kollar outfits, inspireras och blir glad! Det finns så mycket fina bloggar som skriver så bra och lägger ut så fina bilder! Jag vill bara göra allt för att min blogg ska bli lika bra!
 
Just nu dricker te och idag kan jag faktiskt för första gången säga att jag längtar till hösten. Har liksom inte riktigt velat erkänna det, mest för att jag vet att när det väl blir kallt så kommer jag inte vilja ha något annat än värme, haha. Kan aldrig bestämma mig! Men det här mitt emellan nu tycker jag är så tråkigt! Jag vill ha stickade tröjor, stora halsdukar, vantar och mössor!
 
Ska spana in lite kläder på Ellos här någon dag, de har något rabatterbjudande som jag ska utnyttja. Sedan ska jag även införskaffa mig en hatt, ett par mönstrade leggings, ett paraply å nya vantar och halsduk som matchar!
 
Dålig outfitbild, men hann inte ta någon bättre bild imorse.

2 kommentarer

Jojjo

17 Sep 2012 23:10

Länka gärna till de bloggarna som du läser/inspireras mest av, vore kul! :)

bloggen ja snackade om förut förresten --> modistik.blogg.se (y)

Nattinatti finis!

Svar: Självklart! Blir nog i nästa inlägg! :) Puss <3
None None

Mathilda

18 Sep 2012 20:49

Du är så fiiin!

Svar: Ååå tack vännen! Du med <3
None None

Kommentera

Publiceras ej