Jag välkomnar hösten

0kommentarer

Jag känner att det kan vara okej med höst nu. Vi går mot mörkare dagar, det blir plötsligt helt okej att sitta inne under filtar med te och glo på film. Fina outfits, halsdukar, vantar, mössor, stickade tjocktröjor. Allmänt gosigt liksom. Sen får man ju komma ihåg höstens alla fina färger. Underbart!
 
Dagen har dock varit jobbig. Jag har varit fruktansvärt trött, haft galet ont i huvudet å bara varit allmänt irriterad. Tack och lov så gjorde mina småkillar dagen bättre, de var hur duktiga som helst idag på träningen! Otroliga framsteg och det känns bara sååå bra! Nervöst inför tävlingen just för att de är så få, men det får gå ändå.
 
Hoppas på att morgondagen blir bättre, då ska jag träna med Hannie!! :) Mys!
 
Bild från sista doppet

Kommentera

Publiceras ej