Att springa i höstvädret

0kommentarer

Åå, känner mig så stolt! Har sprungit med mamma på förmiddagen, ökade rundan lite och trots att det var asjobbigt så känns det bra. Körde lite styrka efter också :) Så nu känner jag mig nöjd!
Dagen kommer dessutom bli ännu bättre, ikväll ska jag nämligen träffa mina efterlängtade vänner, Jasse å Agnes! Det var så längesen vi träffades bara för att prata, prata, prata! Så ikväll ska vi laga tre rätters middag tillsammans, titta på ``kampen om blåkulla´´ (vår skolmusikal vi gjorde i 4:an), prata minnen, skratta och självklart mysa! Kommer bli perfekt ♥
 
Nu ska jag och mamma dricka te och fixa naglarna! Men först ska jag ta en varm och lång dusch! Kram
 
Äpplena har börjat komma på vårat äppelträd. Älskar när det enda som behövs är att gå ut
i trädgården för att fixa mellanmål!
Dagens frukost. Smoothie, jordgubbsyoughurt, macka med ost och gurka och kaffe!

Kommentera

Publiceras ej