Återigen en dag med regn, men inga sura miner här inte!

0kommentarer

Åter en dag med regn.. Suck. Det regnar verkligen konstant! Både igår och idag. Blä!
Nåja, då kan man ju i alla fall sitta inne och mysa med gott smvete!
 
Min plan nu på morgonen var att gå ut å springa, men jag kände att det inte var så lockande, så jag körde styrka inne istället :) Bättre än inget. Sjukt jobbigt idag trots att det var samma ``program´´ som jag brukar köra. Lite besviken på det måste jag säga.
 
Idag ska jag luncha hos mormor med Ossian! :) Ska bli väldigt trevligt! Blir väl att jag hänger där ett tag, sen ikväll händer något spännande! Ikväll ska jag nämligen barnvakta mina två nya barnvaktsbarn för första gången! Nervös asså! Men det ska bli jättekul! De e supersöta, en tjej på 3 år och en kille på 6 år :) Vi ska väl lördagsmysa lite, titta på teve och sen har jag hört rykten om att killen älskar Xbox (precis som jag!) Så vi kan nog få roligt :)
 
Nu ska jag titta på lite serier och kanske göra mig en kopp te eller två! KISS
 
Jag kör på Onepieceoutfiten idag igen!

Kommentera

Publiceras ej