A break

3kommentarer

Nu är det såhär att den här helgen har varit lite extra tung pga en anledning. Jag och Johannes bestämde oss i torsdags för att ta en paus i vårat förhållande. Vi ska båda komma fram till hur vi känner för varandra, och om en månad ska vi träffas och se om vi vill fortsätta med vårat förhållande, eller fortsätta som vänner.
 
Trots att detta känns som ett bra beslut, så är det såklart jättetungt. Vi har ändå pratat med varandra varenda dag i ca 2½ år. Därför är det kanske inte så konstigt om jag är lite nere ett tag, även om jag gör mitt bästa för att inte tänka på det och fokusera på annat.
 
Vad som än händer och hur det än blir så kommer jag alltid att älska Johannes. Han var, har alltid varit och kommer alltid att vara min bästa vän. Kanske är det därför det här är lite extra tungt också. Just nu den här månaden så är det ju min bästa vän som jag är ifrån.
 
Nu vet ni som läser min blogg (alltså ni som står mig närmast) hur det ligger till.
 

3 kommentarer

mami

23 Sep 2012 21:33

Svåra beslut i livet - sådana som man som mamma gärna vill bespara sitt barn ifrån! Ni har varandra även om det visar sig på ett annat sätt än ni tänkte,men det vet ni inte ännu... Tiden får visa och vi finns alltid! <3

Svar: Tack finaste bästa mami <3
None None

vivi

24 Sep 2012 09:13

Tänker på dig....er.... <3

Svar: Tack! <3
None None

mm

24 Sep 2012 16:57

Älskling min, förstår din situation, förstår din vånda, förstår vad du inte kan förstå ännu: livet har så mycket oväntat i bakfickan, men konstigt nog vänder ett tungt sinne alltid tillbaka till ett positivt tänkande. Johannes är en fin kille, han kommer att finnas till för dig långt framöver i tiden, men det sista året var ju väldigt intensivt för er - kanske var och en av er fick ge upp nåt annat istället, som ni nu kan ägna er åt. Bra att ni separeras som vänner!! Stor kram - pussi pussi<3<3<3

Svar: Tack mormor!
None None

Kommentera

Publiceras ej