Trött å nere å allmänt opepp

1kommentarer

Usch vad otagg jag är just nu. Otagg på det mest. Inge lust att gå till skolan och plugga å prestera, inge lust å komma hem å bara vara hemma, inge lust å träna, inge lust å tänka. Framförallt inge lust å tänka.
Vad skönt det vore, om man bara när som helst, kunde bestämma att nu ska jag inte tänka mer på det här. Å sen så gör man inte det. I min hjärna virvlar det runt med massa tankar just nu. Har känt mig nere nästan hela helgen.
 
Det som får mig på bra humör just nu, är träningarna med mina gympabarn. Jag älskar å träna dem just nu. Få känna att jag kan, att jag bidrar till att de lär sig, deras underbara roliga å knasiga frågor å deras små sår på pekfingret. De är mina höjdpunkter på veckan just nu <3

1 kommentarer

mm

08 Oct 2012 19:00

Dagen efter inlägget: hur har din dag varit, kanske ändå inte så hopplöst som igår? En sak är säker: det kommer att vända, du kommer att ha glädjen tillbaka. För att uppleva glädjen måste man gå igom motsatsen, då känns den ändå bättre! Stor kram - pussi pussi

Svar: Ja.. Det klart. Men det är inte roligt för det!
None None

Kommentera

Publiceras ej