Torsdagsdag, torsdagsmys, torsdagsträning och kanelbullens dag!

0kommentarer

Jag är nöjd med den här dagen! Nöjd med veckan! Vet att veckan inte är slut än, men hittils har den gått hur fort som helst, jag menar, det är liksom fredag imorn!! :O Inte för att jag klagar, jag älskar fredagar och helg :)
Skoldagen var kort, som vanligt på torsdagar. Så skönt att kunna ha en seg morgon, komma till skolan och vara där 3 timmar, för att sedan slut :)
Träningen med Hanna gick dessutom superbra! Kändes ordentligt i kroppen, och det var så skööönt efteråt! Dessutom så slapp jag må illa idag, haha ;) Kom hem runt sju, och har just ätit lite middag. Bra dag som sagt!
 
Ikväll ska jag titta på teve, och beställa tävlingskläder till grabbarna :) Sedan måste jag lägga mig tidigt, ska upp klockan 6 imorgon! Blir en lång dag imorgon också, skola 9-15 och sedan barnvakt X2. Först åt Axel och sedan åt Mauritz och Gabriella :)
 
Puss på er!
 
 
 
Lite bilder från dagen! Jag å vännerna passade på att fika med te och bulle såhär på kanelbullens dag! Lite snopet då när dem på vårat fik i skolan endas hade kardemummabullar :O Men det funkade lika bra det!

Kommentera

Publiceras ej