Today I´m proud to be me!

0kommentarer

Godkväll på er!
Har just suttit och skrivit i massor med bedömningsunderlag inför tävlingen på lördag! Jag är så spänd och det ska bli så roligt! :) Hihi!
Genrepet igår gick super, de var så fina i sina tävlingskläder å det var nästan lite nära till tårarna där ett tag :P Hehe, det låter lite fånigt, men då ska jag meddela er om att det är har varit min dröm enda sen jag var liten. Att få träna upp ett gympalag från grund och botten till tävling. Och på lördag slår drömmen in ♥ Ett utav mina livsmål jag kan bocka av på listan ;) √
 
Jag är förövrigt jättenöjd med dagen! Har fått så mycket gjort, och verkligen kunnat hålla fokus hela dagen i skolan. Det behövde jag! När det är såhär mycket som ska göras så behövs en dag då man verkligen kan koncentrera sig. När jag kom hem så tog jag dessutom tag i mig själv än en gång och gav mig ut i mörkret och sprang! 3,4 km, jag sprang hela vägen och framförallt, jag sprang själv! Det var mitt mål idag, jag hatar att springa själv egentligen men jag klarade det :)
 
Så jag är stolt över mig själv idag!
 
Såhär fint å spöklikt har jag det mina tidiga mornar btw!

Kommentera

Publiceras ej