My dream came true!

0kommentarer

Ååå vilken dag! En dag av så mycket blandade känslor, men oj oj oj så stolt jag är! Jag är en stolt tränare, ni skulle bara veta hur fantastiska ``mina´´ gymnaster är!

Som jag skrev på facebook tidigare; idag gick min dröm i uppfyllelse ♥ Idag tävlade vi med grabbarna, och jag stod där och tänkte att de här har jag tränat upp. Jag har bidragit till deras kunskap. Och att stå där å se hur de kör sina kullerbyttor, i ström, likadant klädda och så fokuserade, fick mig nästan till tårar! Sån känsla! Så jävla maffigt! Jag har tränat några av dem sen de var 4 år! Så länge! Å nu stod de där, så koncentrerade på ett rakt led, framför domare och gjorde så bra ifrån sig!
Grabbarna var så duktiga, fokuserade, glada, lite lagom spralliga och avslappnade! Vi tävlade mot två andra killlag och kom tvåa i matta och hopp!
Men det viktigaste av allt, de hade kul! De var så glada! Å jag hade kul jag med! Kändes som sammanhållningen blev mer påtaglig nu under tävlingen, å att de faktiskt kunde känna att de var ett lag :)
 
Efter tävlingen åkte jag och mamma till Johannes. Där hade han packat ihop mina grejer, i kartonger. De lastades in i bilen, och därifrån åkte jag med vetskap om att det troligtvis var sista gången som jag fick vistas i hans lägenhet. Det blir så definitivt på något sätt. Även fast vi redan har gjort slut, så blir det så definitivt. Det gör ont i hela mig. Samtidigt så kan jag förstå att det är rätt.
 
När jag och mamma kom hem så spenderade vi resten av eftermiddagen med att titta på EM gymnastik som höll på i Danmark i helgen. Sååå coola volter! Kvällen har varit jättemysig, har haft underbara farfar på besök. Spelat sims, tittat på teve å myst! Med en latte ;)
 
Bilder på grabbarna kommer!
 
Godnatt.

Kommentera

Publiceras ej