Mitt nya te :)

1kommentarer

Ååå äntligen fredag! Och min dag tog slut lite fortare än jag hade trott! Jag skulle nämligen inte passa Axel idag. Skönt, men tråkigt på samma gång, hade liksom ställt in mig på att barnvakta honom idag. Men men, nu fick jag lite tid för mig själv här hemma innan jag ska vidare till Vettershaga och passa Mauritz och Gabriella :)
 
Skoldagen var helt okej, förmiddagen segade sig fram men efter lunch gick det fort! Vi tittade på en teater med skolan som var lite för konstig till och med för min smak! Nån teater av August Stingberg tydligen. Weird..
 
Köpte nytt te påväg hem från skolan också! :) Första koppen blev lite misslyckad, tror jag hade i teet för kort tid.. Så det smakar ingenting :P Men luktar gott, haha!
 
Hoppas ni får en bra fredag! Kyss
 
 

1 kommentarer

Agnes

06 Oct 2012 00:02

Hur kunde du förstöra en kopp te!? HUR KUNDE DU???

Svar: Haha, det är lugnt, jag gjorde teet rätt idag istället ;) Don´t worry ;) <3
None None

Kommentera

Publiceras ej