Min fantastiska helg :)

0kommentarer

Helgen var så jäkla bra! Ååå gud, jag älskar gymnastik å ojojoj vad najs det är att vara gammal gymnast ibland! I lördagskväll så var jag med på täbyträningen, körde inte lika intensivt som sist, men det var bara skoj å vara där :) Vara i en gympa hall, köra lite som man har lust, märka att man kan, få höra att man har bra teknik och känna sig stark. Jag älskart. Precis som det ska vara.
 
Igår så var jag i full fart hela dagen. Åkte till Norrtälje för å jogga lite med Richard. Var asjobbigt, men skönt efter. Är förkyld också, så inte så konstigt att det är jobbigare då kanske.. Efter så drog jag hem, bytte om till andra osvettiga träningskläder, vilade 5 minuter, sen kom Micke å hämtade mig. Övningskörde till Norrtälje, och sedan i Norrtälje, för att sedan träna gymnastik en timma :) Åkte hem igen, duschade och åt middag och drog sedan till Jasmine för att titta på sista Harry Potter filmen! Det var min dag igår. Måste tillägga att jag gick hem i mörkret själv sen också :O Modig tjej!
 
Kom hem, min finaste finaste kusin väntade på mig här hemma, satt å kramade honom resten av kvällen och åt Ben and Jerrys. Väldigt bra med andra ord.
 
Har ju varit jättefint väder i helgen också, så det var ju bara ett plus!
 
Det var min dag igår. Nu sitter jag och njuter av träningsvärken och chillar :)
 
Hoppas er helg var lika bra som min! Kjam
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej