Lite bilder från de senaste dagarna!

0kommentarer

 Min outfit från i fredags :)
Såhär vackert är det på mornarna när jag ska till skolan! Eller.. i alla fall om det är sol ;)
Numera består mina frukostar av gröt med diverse frukter på. På bilden ovan hade jag äpplen
från trädgården, kanel och lite solrödgrön å linfrön på! Mums!
Te är också en favorit för tillfället, dricker massor med te!
Blev förvånad när jag vaknade upp en morgon och det var frost ute. Nu börjar det bli höst
på riktigt!
Igår så var Ossian på besök! Vi var på bio i fredags och han bestämde sig för att sova över.
Kan ju bara meddela att från de att jag och Ossian träffades i fredags, så stressade vi mestadels
av tiden för att hinna med alla möjliga olika transportmedel.
Det blev en promenad på lördagen i det fina höstvädret! Morgonen idag startades med
en hemmagjord latte! Huur gott som helst!
 
Så det var lite bilder! Igår var jag förövrigt på lördagsträning. Kände att jag var sugen på att titta på och kanske köra lite. Kvällen resulterade i en rondat-flickis-salto på tumbling, en spikad 1½ skruv på traämpett, och en dubbelskruv på trampet (dock till mage). Med andra ord så var jag typ bättre på i alla fall trampet än när jag sluta! Ibland undrar man hur kroppen fungerar.. Dessutom så hade jag hur kul som helst och det var så underbar stämning!
 
Efter så var det filmkväll hos Richard, vi tittade på The Avengers och den var lika bra andra gången som första!
 
Nu väntar jag på två finisar från Tyresö som ska sova här ikväll :) Mys!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej