Disappointed

0kommentarer

Lika fin höstdag idag! Så fin helg vi haft :)
 
Dagen började med frukost och gympafix. Nu är tävlingskläderna till grabbarna beställda, otrolig lättnad.Vill dock kritisera Stadiums hemsida ordentligt! Jag och mamma satt säkert en halvtimme och försökt få igenom vår beställning. Allt annat än lätt kan jag tala om, och jag kände att hela smidigheten med att beställa via nätet var som bortblåst. Skönt å ha det gjort i alla fall!
 
Jag och mamma tog sedan en jogg, och idag är jag riktigt besviken på mig själv.. För det första så joggade jag och mamma bara den korta rundan. Okej, den andra är inte så mycket längre, men ändå. För det andra så sprang jag inte ens hela vägen, och när jag kom fram så var jag helt död! Det snurrade i mitt huvud å jag flåsa ihjäl. Såå besviken! Då känner jag att hela träningen bara var förgäves och onödig.. Suck.
 
Nu sitter jag och fixar mina naglar, har tittat på ett avsnitt Lost. Inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om serien än..
Har även gjort mig en smoothie och gynnat mig lite choklad! Hoppas ni får en trevlig söndag <3
 

Kommentera

Publiceras ej