Att må bra i höstvädret

2kommentarer

Idag var en bra dag! Jag fick så mycket gjort imorse, trots att jag pluggade hemma! Kunde verkligen ta tag i mig själv å plugga. Nu är arbtetet inlämnat och jag känner verkligen att jag gjort mitt bästa :)
 
Dessutom var träningen med Hanna super! Mår alltid så bra när jag fått träffa henne å blir liksom glad hela jag :) Nu är det bara en skoldag kvar, sen är det höstlov och oj vad jag ska njuta! Har lite saker planerat, som lite gympaträningar och sen ska jag också ta min allra första körlektion på körskola :) Spännande!
 
Nu väntar sängen strax, tidig morgon imorn och en ganska lång dag. Kram på er mina fina läsare!
 

2 kommentarer

vivi

26 Oct 2012 00:03

Din blogg är underbar att läsa :-)
Pok <3

Svar: Åå tack :) :) Pok <33
None None

m

26 Oct 2012 22:22

Önskar dig ett roligt höstlov - och kul med första körlektionen. Pussi pussi

Svar: Tack! :) <3
None None

Kommentera

Publiceras ej