Utmattad i kroppen

0kommentarer

Jag är så utmattad i varenda liten del och muskel i min kropp just nu! Sådär skönt utmattad som man kan känna ni vet? Det är okej att vara utmattad i kroppen när man vet varför. Jag känner verkligen av att jag har tränat hårt 3 kvällar i rad, och det gör mig stolt och glad :) Har sån träningsvärk och blir stolt över att jag har lyckats hålla mitt träningsschema hitinitils. Det finns inget bättre än att känna sig sådär nöjd med sig själv när man har tränat :)
 
Kvällens gympapass var tufft. Det tar mycket både fysiskt och psykiskt, speciellt när vi är så få. Blir mycket volter och väldigt intensvi träning. Men det är ju bra :) Skolan var okej också, den gick snabbt eftersom det var en kort dag. Efter tog jag mig en liten minishoppingrunda. Hade planer på att köpa doppresent till Hampus och röda underkläder till mig. Hittade inget utav det, fick dock med mig ett kollegieblock, en penna och två röda ljus hem :) Allt från Åhléns.
 
Imorn är jag ledig från skolan, vi ska säga hejdå till min fina farmor. Tror att det blir bra med en vilodag nu efter all träning. Nu ska jag göra sånt jag gillar allra bäst; dricka te, kolla serier, läsa bloggar och bläddra lite i en tidning!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej