Uppdaterar er om nuläget

0kommentarer

Hej alla glada!
Jag e gladare nu, både idag och igår faktiskt :) Har valt att skylla min låga dag på träningsabstinens.. Har ju ändå tränat regelbundet under en lång period, å förra veckan var första veckan på länge som jag inte tränade något. Så där har ni min ursäkt :)
 
Idag har varit en lååång dag i skolan, för att inte tala om bussresan hem, som visserligen tog lika lång tid som den brukar men det kändes som jag satt där i en helt evighet! Konstigt hur det kan vara så ibland. Man åker lite länge, exakt samma väg, å ändå känns det som att det tar hundra år..
 
Blev upphämtat i Norrtälje av Wiman, jag själv satte mig bakom ratten å körde til Wiman. Åt tacos, tittade på en Johan Falk film, satte mig bakom ratten igen och körde hem, å nu sitter jag här :)
Snabbversionen av min dag!
 
Förövrigt så är nya Caset (filosofi,psykologi och religion) jättesvårt, men sjukt kul! Jag ska förhoppningsvis träna med Hannie imorn, och denna helg som kommer är första helgen på väldigt länge som jag inte har något planerat!
Har inte bestämt mig för om det ska bli skönt eller tråkigt än..
 
Nu mina vänner ska jag försöka plugga lite! Puss på er <3
 

Kommentera

Publiceras ej