Snow

0kommentarer

Ååå snöö!! Jag älskart! Igår satt jag hela dagen i skolan, tittade ut på regnet och meddelade alla såfort en liten regndropp blev till en snöflinga. Det tog ett tag, men tillslut var det ändå ordentliga snöflingor som föll ner från himmelen. När jag kom hem klockan 20 igårkväll så låg det ett vitt lager med snö på marken och jag kunde för första gången i år känna vinter och julkänslor! Tror inte jag är ensam om att älska just dem där första julkänslorna ♥
 
Det är första advent på söndag, och första December på lördag. Jag längtar ihjäl mig till julalendern, Mysteriet på Greveholm- grevens återkomst. Ska försöka fira in julstämningen med lite risgrynsgröt och te framför årets första avsnitt :)
 
Idag är jag hemma :) Bara en lektion i skolan, så kände ovärt att åka in för en timmes lektion. Pluggar hemma istället, har tyska prov imorgon så ska i eftermiddag ta mig en sväng upp till mormor för att få lite plugghjälp! Tur att jag har henne säger jag bara!
 
Ni får ha en underbar dag i snön! Puss
 
Såhär såg det ut ifrån mitt sovrumsfönster när jag vakna igen :) Snöflingorna faller fortfarande
och det är nu ca en decimeter snö å marken! åååå :)

Kommentera

Publiceras ej