Nu är du en ängel Farmor ♥

1kommentarer

Nu har vi sagt farväl av Farmor ♥
Hoppas du har det bra där du är nu, och att du får träffa alla dina nära och kära som gick före. Vi tänker på dig här och minns alla fina minnen vi har med dig. Tack för att du har varit en del av mitt liv och hjälpt mig att forma mig till den jag är idag. I mitt och våra hjärtan har du en säker plats, därifrån försvinner du aldrig.
Jag älskar dig Farmor.
 
Begravningen var så fin, och jag vet att farmor hade gillat den. Alla hon brydde sig om var där, prästen sa så fina ord och stämningen var på något sätt så bra. Trots att alla var ledsna så var det en sån fin stämning :)
 
På kvällen åt de närmsta hos farfar. Jag fick för första gången gosa med mitt fina gudbarn och känna en spark med handen på en gravidmage för första gången i mitt liv. Dagen var trots omständigheterna en fin och minnesvärd dag, precis som jag vet att farmor hade önskat.
 
 
 

1 kommentarer

Vivi

30 Nov 2012 21:27

Tack Frida för alla fina ord och för vad DU gjorde för mamma.
Jag är så glad att mamma fick så fina barnbarn, du anar inte
vad ni betydde för mamma.
Pussokram

Svar: Ååå tack! :) <3 Vi saknar henne allihop!Puss o kram!
None None

Kommentera

Publiceras ej