Mänslig värme, snälla kom närmre

1kommentarer

 
Lite såhär jobbade jag igår! Lugn dag i plugget, slutade klockan 13 :) Gick runt lite på Drottninggatan med finaste Jojjo, för att sedan träffa efterlängtade Agnes. Vi åt godaste muffinsen på Muffinsfabriken och drack varm choklad med grädde. Lite juligheter måste man ändå få unna sig såhär mitt i november. Vi pratade om allt å inget, uppdaterade varandra om våra liv å jag bar njöt av att få vara där med just henne och av att våran flummiga humor alltid uppenbarar sig när vi träffas ♥
 
Efter åkte jag till kusinvitamin, hängde där och njöt lite till över att få träffa en till person som jag tycker om så mycket. Passade på att kramas lite. Tihi :) Klockan 19 så kom släkten, vi firade Ossian som nyss fyllt 20, åt god mat och hade trevligt :) När jag kom hem så kröp jag direkt ner i sängen och somnade snabbt.
 
Halsonten är fortfarande påtaglig, men den har vänt och börjar sakta men säkert försvinna, denna gång utan en halsflussupplevelse. Detta är jag överlycklig över och jag påminner mig själv om att jag ska minnas den här gången och att jag slapp djävulens demoner i mig.
 
 
Lite såhär jobbar jag just nu. Med ett nummer av VeckoRevyn i handen, mysfilten och underbara Markus Krunegård i mina öron <3 Snart ska jag bege mig till Järfälla för att starta en helg fylld med gymnastik. Idag blir det att heja på Mixlaget, och imorn ska jag stötta och fälla en tår av stolthet när jag tävlar med mina fina gymnaster ♥
 
Hoppas er helg blir toppen!
 

1 kommentarer

mami

11 Nov 2012 17:01

Min helg blev toppen!

Svar: Det förstår jag!! :) <3
None None

Kommentera

Publiceras ej