Måndagsångest

0kommentarer

Idag har varit den sämsta dagen på riktigt länge. Och i samma stund som jag skriver den meningen inser jag att sånna här liknande inlägg kommer allt oftare. Kanske är det för att det är vintertider, vilket innebär mörka tider. Eller så har jag bara en jobbig å "nere" period. Eller som min kära vän kom på idag så gillar jag helt enkelt inte måndagar. För tittar man lite närmre, så är det nästan alltid måndagar som är dåliga för mig. Jag kanske har en släng av måndagsångest!Jag skulle nog inte säga att det är något fel med måndagsångest, om den endast utspelar sig lite på söndag kväll och när man ska gå upp på måndagmorgon. Men när den förstör hela min måndag, då har jag något emot måndagsångest..
 
Vi behöver inte gå in på mer detaljer om varför dagen har varit så dålig, det kommer inte göra dagen bättre. Men om ni har något tips på hur man kan försöka göra den där måndagsångesten liiiite lättare, så tar jag jättegärna emot förslag i kommentarfältet :)
 
Nu ska jag ta det lugnt.

Kommentera

Publiceras ej